Schooltijden

Wij werken op De Willemsschool met een niet verplicht continuerooster waarin de kinderen ook de mogelijkheid hebben om thuis te eten. De tijden zijn als volgt:
Maandag 08.30-14.45
Dinsdag 08.30-14.45
Woensdag 08.30-12.15
Donderdag 08.30-14.45
Vrijdag 08.30-14.45

Hoe werkt het continurooster

• De TSO (Tussen Schoolse Opvang) is optioneel. U kunt ervoor kiezen om met uw zoon of dochter thuis te eten, de pauze tijd bedraagt 45 minuten.
  • U geeft uw kind een gezond tussendoortje mee voor de ochtendpauze en voor de lunch. Realiseert u zich hierbij dat er slechts beperkte tijd is om de tussendoortjes te nuttigen.

• Wij zijn voorstander van gezond eten en willen u erop wijzen dat snoep en drankjes met
    prik of extra energie niet zijn toegestaan op school.

• Wanneer u uw kind laat overblijven, dan wordt uw kind tijdens het buitenspelen na de lunch begeleid door de pedagogisch medewerkers van opvangorganisatie Simba’. Hier staat een vergoeding tegenover. Bij aanvang van het schooljaar ontvangt u hiervoor een factuur. U kunt zelf kiezen of u dit bedrag in één of meerdere termijnen voldoet.