Aanmelden

Heeft u interesse in onze school en/of wilt u uw kind op onze school inschrijven? Kunt u het beste een mail sturen naar info@willemsschool.nl met de volgende gegevens; uw naam, de naam van u kind(eren) met de geboortedatum(s) en uw telefoonnummer waar u het beste op bereikbaar bent. Wij zullen dan zsm contact met u opnemen om een kennismakingsafspraak in te plannen.

De inschrijfprocedure

U kunt uw kind bij ons aanmelden door het aanmeldformulier in te vullen, dat u krijgt bij het kennismakingsgesprek. Hiermee is zijn/haar plekje bij ons op school gereserveerd.

Is uw kind nu nog jonger dan 3 jaar? Dan vult u eerst een vooraanmeldformulier in. Ook dan is het plekje voor uw kind alvast gereserveerd. Zodra uw kind 3 jaar wordt, krijgt u van ons een intakeformulier om de beginsituatie van uw kind goed in te kunnen schatten. Wij bekijken aan de hand van dit formulier of er eventueel extra zorg voor uw kind nodig zal zijn. In uitzonderlijke gevallen blijkt soms dat wij als school de benodigde zorg niet kunnen bieden en uw kind beter af is op het speciaal onderwijs.

Zodra wij het intakeformulier ingevuld ontvangen hebben, zetten wij de voorlopige vooraanmelding om in een definitieve aanmelding. U krijgt automatisch het benodigde aanmeldformulier opgestuurd.

Wij willen in onze groepen gemiddeld 27 leerlingen hebben. Wij nemen leerlingen aan op volgorde van aanmelding, waarbij wij één uitzondering hanteren. Broertjes en zusjes van huidige leerlingen krijgen voorrang.

Enthousiast geworden over onze school? mail ons!

Invoer:

Achternaam ouders
Naam kind(eren) met geboortedatum(s)
Emailadres
mobiele nummer(s)